L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
STEM, robòtica i una ciutat sostenibleEnergia solar per a la ciutat dels Mbots
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas En este artículo queremos aportar ideas para incluir aspectos relacionados con...
Notícies d’interès
Música y género
Música y género El impacto de la música en los adolescentes Sandra Soler Campo En la actualidad, podemos escuchar música en cualqu...
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...