IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
L’aula, els fogons d’una escola
Ara més que mai podem gaudir d’una gran oportunitat de somiar, planificar i executar una nova escola més adequada a les necessitat...
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori?
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La palabra Montessori es muy conocida y a cada persona le evoca difer...
Quedem
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Ens pot ajudar la recerca educativa a fer front als reptes d’aquest curs?
Aquest curs comporta nombrosos desafiaments per als professionals de tots els centres educatius. Com podem saber si estem en el bon camí?...
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas En este artículo queremos aportar ideas para incluir aspectos relacionados con...