La relació entre les direccions escolars i les famílies
La relació entre les direccions escolars i les famílies El cas de l’escola Mare de Déu del Carme d’Alcoletge Pilar Rogé...
Tancament de les escoles davant la COVID-19. Riscos contra reptes
La lectura i l’escriptura, una aposta segura
Els llibres ajuden els infants a extreure el que amaguen al seu interior i els empeny a penetrar en els pensaments, les idees i les maner...
Recursos per a la pràctica: Espais neuroeducatius
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
Paisaje, un recurso didáctico en el ámbito de las nuevas tecnologías
El programa "Paisaje", creado en el 2005 en el portal educativo Educalia, no nace de manera espontánea como consecuencia de una necesida...
Les tauletes digitals a l’aula
Quan es parla de tecnologia i educació, de vegades, es posen en dubte les possibilitats que aquella ofereix per millorar la pràctica doc...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para h...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para hacer partícipe al alumnado de las necesi...