Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Para redondear: Identidad
Ajudar a escriure per escriure’s
L’escriptura d’un text reflexiu és un procés que pot ser molt enriquidor. L’acompanyament d’aquest, també...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Música i educació emocional
L'educació emocional té com a objectiu desenvolupar competències emocionals (consciència i regulació emocional, tolerància a la fru...
Acercar la poesía a la escuela
El aula como alambique para destilar emociones
Narrar historias de aula es elegir algunos fragmentos del cuadro y volver a componerlos dotándoles de un sentido que permita a los lecto...
Projecte Intergeneracional. “Avi/àvia, aporta’ns a l’escola el teu saber”
El curs 2009-2010, per tal d'activar les relacions intergeneracionals, la FATEC va engegar el projecte «Avi/àvia, aporta'ns a l'escola ...