Una escola Freinet a San Juan Chilateca
Des de fa vint-i-cinc anys, a l’escola primària Progreso s’està duent a terme una experiència freinetiana mercè...
Cervell social i competències comunicatives durant l’adolescència
El desenvolupament de les competències comunicatives i del cervell social són molt rellevants al llarg de l’adolescència. E...
Barcelona, Aula de Ciudadanía como espacio y tiempo de educación no formal
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Construir la no-violencia en la etapa de cero a tres
AA.VV. Con frecuencia nos alteramos por el exceso de impulsividad de algunos niños y niñas. Su inhibición excesiva también debe oc...
No basta con decirles adiós
No basta con decirles adiós Cuando escribo, buena parte de las compañeras y los compañeros de secundaria estarán preparando desped...
Un péndulo no tan simple y la experimentación asistida por ordenador
El enfoque comprensivo de la enseñanza deportiva
El deporte constituye un contenido relevante para la educación física escolar, no sólo porque representa un fenómeno cultural que atr...