El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Contrast entre textos com a estratègia d’apropament als clàssics
La memoria afectiva com a clau per a la didàctica de la llengua i de la literatura
En aquest article, hi mostrem els beneficis de l’ús de la memòria afectiva com a punt de partida per a l’ensenyament de la l...
Miradas. Libros. Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web
Alfabetización televisiva para niños
IntroducciónLa educación mediática es un concepto que ha tomado fuerza en los últimos años. A finales del 2008 el Parlamento Europeo...
Rosalinda.
Si valorem la creativitat, per què no l’estimulem?
Va de…
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de debò. De fer sense pensar... a pe...