Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

IDENTITATS I EDUCACIO EN ARTS VISUALS

C12 - Número: 393 (març 13)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Lola Abelló Planas, Emilio Álvarez Arregui, Irene de Puig Olivé, Eva Martínez Pardo, ISABEL MARIA VIZCAINO FERNANDEZ, M. Amparo Alonso Sanz, Marina Cañizares Tristán, Jaume Centelles Pastor, Antonio de Pro Bueno, Ana M.ª Faedo, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Trini Gutiérrez Juan, Ricard Huerta Ramón, Fernando López Noguero, Maria Isabel Martín Álvarez, Nieves Martín Bermúdez, Carmina Martínez Orón, David Mascarell Palau, Jordi Mateu Zorita, McGregor, Silvia Orduña del Valle, Nekane Otsoa Abrisqueta, Redac., Mònica Ricart Llach, Alejandro Rodríguez Martín, Javier Rodríguez Moreno, Delma Rodríguez, Sempere, Xavier Terol Frías, Denise Vaillant, M. Carmen Vázquez

Categories

Acción comunitaria, Ambientes, Ambients, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Armonía, Autonomía e iniciativa personal, Avaluació de competències de l'alumnat, Biblioteca/mediateca, Comedores escolares, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competencias básicas, Competències bàsiques, Comunicació i expressió, Comunicación y expresión, Comunidad educativa, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Creatividad, Creatividad y música, Creativitat, Creativitat i música, Deberes escolares, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Deures escolars, Dibuix, Dibujo, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Edifici escolar/espais escolars, Edificio escolar/espacios escolares, Educació en família, Educació medioambiental, Educación en familia, Educación medioambiental, Electricidad, Electricitat, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escriptura, Escritura, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Espacios abiertos, Espais oberts, Evaluación de competencias del alumnado, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Harmonia, Historia de la educación, Hort escolar, Huerto escolar, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana, Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana, Jocs de llengua, Juegos de lengua, Lectura, Legislació educativa, Legislación educativa, Medios audiovisuales y las TIC, Menjadors escolars, Mitjans audiovisuals i les TIC, Motivació, Motivación, Participació, Participación, Pintura, Programas de educación medioambiental, Programes d'educació medioambiental, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Vinculació afectiva, Vinculación afectiva, Acció comunitària, Comunitat educativa, export, Història de l'educació

Paraules clau del producte