Utilitzem cookies per millorar la vostra experiència de navegació, publicar anuncis o contingut personalitzats i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a "Acceptar-ho tot", accepteu el nostre ús de cookies.
Personalitza les preferències de consentiment
Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.
Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc....
Sempre actiu
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No hi ha galetes per mostrar.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No hi ha galetes per mostrar.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No hi ha galetes per mostrar.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No hi ha galetes per mostrar.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
ISBN / EAN : 9788478277063 - ISBN / EAN PDF: 9788478277742 - ISBN / EAN EPUB: 9788499807256
Resum
En aquesta obra el projecte PISA és una excusa per afavorir canvis positius en les pràctiques educatives que habitualment realitzen els docents en ensenyaments mitjans. Es tracta d’una bona excusa, perquè les proves incloses a PISA, més enllà del seu ús polític i mediàtic, es basen en principis psicoeducatius rigorosos i potents, capaços de transformar l’avaluació i l’ensenyament. Com utilitzar aquests principis per produir aquesta transformació? Aquest llibre tracta de respondre aquesta qüestió mostrant, en primer lloc, que l’avaluació té efectes decisius sobre l’aprenentatge dels alumnes i l’ensenyament dels professors i que, per tant, les competències de l’avaluador són essencials per a una avaluació apropiada de les competències dels alumnes. En segon lloc, es presenta una guia inspirada en els principis de PISA per analitzar i modificar activitats d’avaluació i ensenyament. Finalment s’ofereixen exemples reals de com dur a terme aquesta anàlisi, i els canvis corresponents, en activitats d’avaluació i/o ensenyament que poden servir-nos a tots, però que s’han concretat en les àrees de llengua, matemàtiques, ciències naturals i ciències socials.
PISA com a excusa per afavorir canvis. Els efectes de l'avaluació sobre l'alumnat i el professorat; una guia per analitzar i modificar activitats d'avaluació i ensenyament, i exemples reals de com dur a terme aquesta anàlisi.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
PISA com a excusa per afavorir canvis. Els efectes de l'avaluació sobre l'alumnat i el professorat; una guia per analitzar i modificar activitats d'avaluació i ensenyament, i exemples reals de com dur a terme aquesta anàlisi.