Un institut escola en el medi rural a través de les veus que el conformen
Un institut escola en el medi rural a través de les veus que el conformen Així som, així fem, així vivim Mercedes Albiac Lacueva U...
Tenir cura de nosaltres
S’ha parlat molt de l’acollida emocional dels infants per a aquest nou curs, de generar espais d’escolta, vinculació i cohesi...
Reflexiones sobre el control de esfínteres en el 0-3
Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «El “hacerse pis en el cole” no puede ser un conflicto. No es de recibo que el c...
La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
Ser educadora en situació d´incertesa. La responsabilitat de ser-hi
Al llarg de l’estat d’alarma ens hem sentit abandonades, les cures han quedat a l’últim pla i la infància ha estat obl...
Los niños no son adutos en pequeño
Som una escola de vida. I la vida ha canviat
Gestió emocional en la relació amb les famílies