Personalització del contingut
Autores
Idoia Angulo Fernández, Margalida Asparó I Hospital, Alicia Ayala Martínez, Isabel Rocío Becerra Gil, Marc Beltran Minoves, Francesca Dávoli, Equipo de Atención Temprana de Alcobendas, Anabel Franco Santos, Maria Teresa Garcia Vizcarro, Sílvia Genescà Trujillo, Nina Hidalgo Farran, Victòria Eugènia Ibáñez González, Laura Lladós Alonso, Mònica Macià Bordalba, Maialen Madariaga Ramos, Ines Martin Ramia, Mercè Mas i Ferrer, Sandra Mediavilla, Meritxell Monguillot Hernando, Carme Noguer Masó, Glòria Olmos Martínez, Josep Maria Piulachs Núñez, Rocio Redondo Sánchez, Neus Sanmartí Puig, Marisol Uría
Etapas
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat
Categorías
Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a les famílies, Autoavaluació de l'alumnat, Autoregulació de l'aprenentatge, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Comunicació en família, Contextos d'aprenentatge / entorn, Desenvolupament emocional, Educació afectiva emocional, Emocions, Escola inclusiva, Evidencias, Formació continua del professorat/formació permanent, Observació, Observar i explorar l'entorn immediat, Participació, Pautas de observación, Projectes de treball, Qualitat educativa, Risc social, Sistema familiar, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Espais familiars, Xarxes d'atenció a la infància
Palabras clave