Personalització del contingut
Autores
Associació LIKA, Alicia Ayala Martínez, Yolanda Bardina Martin, Marc Beltran Minoves, Roger Camprubí i Cirera, Alba Castelltort Valls, Eduard Cirera Prats, Marisa Domínguez Tasias, Escola Institut Pintor Joan Miró, Jaume Funes Artiaga, Julia García Palma, Maria Elena Garrido Ocaña, Nina Hidalgo Farran, Victòria Eugènia Ibáñez González, Rosa María Macarro Carballar, Maialen Madariaga Ramos, Ivan Marchán Carvajal, Mercè Mas i Ferrer, Meritxell Monguillot Hernando, María Paczkowski, Josep Maria Piulachs Núñez, Alba Quirós Guindal, Jordi Rull Pallarés, Neus Sanmartí Puig, Laia Serra Serra, Erika Silva Fernández
Categorías
Aprenentatge significatiu / significativitat, Autoavaluació de l'alumnat, Autoregulació de l'aprenentatge, Avaluació de competències de l'alumnat, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Coeducació, Coneixement i exploració de l'entorn, Contextos d'aprenentatge / entorn, Documentació, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Evidencias, Formació continua del professorat/formació permanent, Lleure familiar, Observar i explorar l'entorn immediat, Participació, Personalització dels aprenentatges, Pla integral de centre, Projecte curricular de centre, Qualitat educativa, Serveis i equips de suport, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Metacognició
Colecciones
GRAO 12-18 (revista), GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria, Revista Aula de Secundaria (es)
Palabras clave