Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Ser docent

GRAÓ 12-18: El teu espai de referència en Educació Secundària - Número: 8 (juliol 20)

ISBN / EAN : 2604-6857

17,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Noelia Box Giménez, Ramon Breu Pañella, Roser Canals Cabau, Ana Cobos Cedillo, José Luis Diéguez Ruibal, Equip Cuidem-nos, Jaume Funes Artiaga, Núria Fusté, Grup IREF, Miguel Ángel Jordán Enamorado, José Fernando Juan Santos, Garbiñe Larralde Urkijo, Sandra López Fernández, María Isabel Novoa Pérez, Amparo Piles Almenar, Eloïsa Valero Antón, Teresa Franquesa Codinach, Marta Vilar Recasens

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias básicas, Competències bàsiques, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las competencias, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les competències, Educació a distància, Educació afectiva emocional, Educació en comunicació audiovisual, Educació medioambiental, Educación a distancia, Educación afectiva emocional, Educación en comunicación audiovisual, Educación medioambiental, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola pública, Escoles sostenibles, Escuela pública, Escuelas sostenibles, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Historia contemporánea, Història contemporània, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació educativa, Investigación educativa, Legislació educativa, Legislación educativa, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Metacognició, Metacognición, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació, Organització i gestió de centres, Organización y gestión de centros, Participació, Participación, PAS, Pla de millora, Plan de mejora, Producció audiovisual, Producción audiovisual, Roles del alumnado, Roles del profesorado, Rols de l'alumnat, Rols del professorat, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Ús dels blogs, Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los blogs, Uso del cine