Personalització del contingut
Autors
Roser Batllori Obiols, Antonio Bellido Blanco, Javier Benayas del Alamo, Joan Berlanga Sarraseca, Maria del Tura Bovet Pla, Jaume Busquets i Fàbregas, Benedetta Castiglioni, Alessia de Nardi, Cristina del Moral Ituarte, Ánxela Doval, Francesc Imbernon Muñoz, Ramón López Facal, César López Santiago, David Parra Monserrat, Hilarión Pascual Gete, Rosalina Pena Vila, Joaquim Prats Cuevas, Joan Maria Serra Sala, Ediciones Temas de Hoy, Rafael Valls Montés, Ilaria Bellati
Categories
Actividades extraescolares, Activitats extraescolars, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la tecnologia, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educación medioambiental, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Enfocament disciplinar i les seves relacions, Enfoque disciplinar y sus relaciones, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Geografia humana, Materiales didácticos de los museos, Materials didàctic dels museus, Observar i explorar l'entorn immediat, Observar y explorar entorno inmediato, Percepció de l'espai, Percepción del espacio, Planificació d'activitats als museus, Planificación de actividades en los museos, Política educativa, Teatre, Teatro, Trabajo individual, Treball individual
Col·leccions