Ciències socials a l'educació infantil
Revista Guix Infantil - Número: 82 (setembre 15)
ISBN / EAN : 1577-5623
Contingut NO DISPONIBLE
Personalització del contingut
Autors
Ariana Alarcón Carrasco, Ana Anda Caballero, Glòria Arbonès Villaverde, M. Àngels - Cairó Molins, Salvador Calabuig Serra, Jordi Canelles Torres, Lola Cordero Masdeu, Equip Cuidem-nos, Mercè Fernández Santín, Frato, Andrea Giráldez Hayes, GrupIREF, Lorena Jiménez Torregrosa, Marta Martí de Ahumada, Eva Martínez Pardo, Redac., Antoni Bardavio Novi, M. Tiscar Carrasco Bayona, Mireia Escalé, Maria Feliu Torruella, María José Mateos Galán, Conchi Moruno, Sònia Mañé Orozco, Pilar Ortiz, E.B.M. L'Estació, Imma Torner
Categories
Ambientes, Ambients, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Asamblea, Assemblea, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Cine, Cinema, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació no verbal, Comunicación no verbal, Conte, Contes i literatura infantil, Coordinació d'etapa, Coordinación de etapa, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Creatividad, Creativitat, Criança 0-3, Crianza 0-3, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo profesional, Descoberta de l'entorn, Descubrimiento del entorno, Desenvolupament professional, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la música, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Educació afectiva emocional, Educación afectiva emocional, Emociones, Emocions, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje, Filosofia a l'escola, Filosofia de l'educació, Filosofía de la educación, Filosofía en la escuela, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Inteligencias múltiples, Intel·ligències múltiples, Joc simbòlic, Juego simbólico, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Política educativa, Prehistòria, Projectes de recerca, Projectes de treball, Proyectos de investigación, Proyectos de trabajo, Racons, Recursos multimedia, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Rincones, Roles del profesorado, Rols del professorat, Salud laboral, Salut laboral, Talleres, Tallers, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat
Paraules clau del producte
aprendizaje global, ciencias sociales, creatividad, inteligencias múltiples, pensamiento complejo, pensamiento divergente