Personalització del contingut
Autors
Esther Arderiu, Montse Ballester Rovira, Alba Carbonell Uñó, Maita Cordero Ayuso, Mariona Dalmau Montalà, Elena Díaz Ereño, Escuela Infantil El Cabusset, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Elsa Gómez Penín, Coral Gómez Puig, Marta Hernández Ferrer, Montserrat Margenat López, Eva Martínez Pardo, Jèssica Massip Medrán, Montserrat Pedreira Álvarez, José Antonio Puchades, Pilar Quera Colomina, Redac., Nuria Regueiro Fernández, Antònia Ribas Moranta, Maria Rodríguez Brasó, Sandra Rodríguez Hernández, Laura Selicaro, Francesco Tonucci, Roser Vendrell Mañós, Pere Viladot Barba
Etapes
Categories
Actitudes, Actituds, Avaluació, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Didàctica de la música, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació afectiva emocional, Educació familiar, Educación afectiva emocional, Educación familiar, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Evaluación, Familia i diversitat, Família i educació, Familia y diversidad, Familia y educación, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Habilidades sociales, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials, Habilitats socials del professorat, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Joc i experimentació, Juego y experimentación, Museos, Museus, Resiliència, Roles del profesorado, Rols del professorat, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de la televisió, Uso de la televisión
Paraules clau del producte
actitud investigadora, creación de curiosidad, descubrimiento del entorno natural, educación científica