Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

ICONOGRAFIA DIDACTICA

Revista Íber - Número: 540 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1133-9810

24,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

M.ª Begoña Alfageme González, M. Teresa Bermúdez Rey, Josep Ciscar Vercher, Laia Coma Quintana, Yolanda del Cura González, Maria Feliu Torruella, Sara Fita Esteve, Xavier Fonfria de la Torre, Odiel Galán Olcina, Francisco F. García Pérez, Isidoro González Gallego, F. Xavier Hernández Cardona, Carolina Martín Piñol, Tània Martínez Gil, F. Javier Merchán Iglesias, Pedro Miralles Martínez, José Antonio Pineda Alfonso, Editorial Planeta, M. Pilar Rivero Gracia, M.ª del Carmen Rojo Ariza, David Ruiz Varela, Diego Sobrino López, Miguel Ángel Suárez Suárez, Anna Triadó Soler

Categories

Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Calidad educativa, Competència digital i tractament de la informació, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Didàctica de l'arqueologia, Didàctica de l'economia, Didáctica de la arqueología, Didáctica de la economía, Didàctica de la història, Didàctica de la tecnologia, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Educació social/Acció comunitària, Educació tecnològica, Educación informal, Educación social/Acción comunitaria, Educación tecnológica, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Indicadores de innovación, Indicadors d'innovació, Investigació educativa, Investigación educativa, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materiales didácticos de los museos, Materials curriculars i recursos didàctics, Materials didàctic dels museus, Medios audiovisuales y las TIC, Metodologías de investigación, Metodologies de recerca, Mitjans audiovisuals i les TIC, Patrimoni, Patrimonio, Producció audiovisual, Producción audiovisual, Qualitat educativa, Recursos multimedia, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Roles del profesorado, Rols del professorat, Tratamiento de la información y competencia digital, Educació informal, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge.

Col·leccions

Revista Íber