Personalització del contingut
Resum
Cada capítol, centrat en una etapa educativa, suggereix com crear i gestionar entorns d’aula motivadors tant per a l’alumnat com per al professorat. Es recullen, així, en aquestes pàgines, diferents experiències d’aula que plantegen qüestions relatives a l’ús del context real en el desenvolupament de pràctiques matemàtiques escolars; al paper dels valors i les emocions en l’aprenentatge matemàtic d’alumnes de diferents edats; als canvis en l’ensenyament de continguts matemàtics específics quan es dóna prioritat al diàleg; a la influència de les noves tecnologies en les formes de participació i comunicació o a la necessitat de relacionar disciplines treballades habitualment per separat.
En tots el casos, es tracta de qüestions de gran rellevància que mostren d’una manera concreta i amena amb la doble finalitat d’aportar recursos i generar reflexions sobre la pròpia pràctica professional.
Autors
Claudi Alsina Català, Àngel Alsina i Pastells, Miquel Alsina Tarrés, Antón Aubanell Pou, Carme Aymerich Padilla, Edelmira Badillo Jiménez, Roser Batllori Obiols, Ángeles Beaumont Casales, Ester Bosch Casas, Carme Burgués Flamarich, Juan José Cárdenas Ballestero, Llorenç Carreras i Sureda, Amparo Casi Arbonies, Roser Codina Pascual, Asun Cumba Remón, M. Jesús Doñate Asenjo, Mequè Edo Basté, Meritxell Estebanell Minguell, Josep M. Fortuny Aymemi, Esperanza García Fidalgo, Joaquim Giménez Rodríguez, Joan de la Creu Godoy Tomás, Núria Iranzo Domènech, M. Carmen Iribarren Villanueva, Joan Jareño Ruiz, Yolanda Lumbier Erneta, Cristina Masoliver Brutau, Maite Matamala García, Nerea Moreno Merelo, Montserrat Planas de Farnés, Núria Planas Raig, Pilar Royo Regueiro, Dolors Rubirola Sitjas, Maria Sanz García, Montserrat Torra Bitlloch, Montse Valentí Plantés, Joan Vallès Villanueva, Berta Vila Saborit, Xavier Vilella i Miró
Categories
Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les matemátiques, Didáctica de los componentes de la matemática, Didàctica dels components de la matemàtica, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge.
Col·leccions