La pedagogia de projectes

C12 - Número: 420 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Mar Romera, mestra i pedagoga, presidenta de l’Associació Pedagògica Francesco Tonucci. Escoltar els infants

«No vaig tenir mai cap mestre a qui calgui recordar», diu la Mar tranquil·lament però amb certa llàstima. «Als 5 anys, els van dir als meus pares que era “superdotada”, però, després, el meu expedient acadèmic va ser molt irregular: a setè em van posar un deficient.» La Mar ens explica això perquè la seva vessant professional és difícil d’entendre sense la personal.

Personalització del contingut

Autors

Miquel Àngel Alabart Saludes, Jordi Canelles Torres, Jaume Centelles Pastor, Comissió Mixta formació inicial dual. Lleida, Irene de Puig Olivé, Naira Díaz Moreno, Equip Cuidem-nos, Equip docent de tercer cicle de l'Escola Andorrana, Ezequiel García Navarro, Grup IREF, Jordi Parés Parral, Montse Quer, Redac., Mar Rodríguez Segovia, ESTHER VAZQUEZ GUIRADO, Vanessa Vega, Antoni Zabala Vidiella, M. Àngels Aché Feliu, Noèlia Esteruelas Garrido, M. Mercè Olle Camprubí, Rosa M. Rechi Obiols, Sempere, Cristina Vergara Arauz, Elisabet Danot Sánchez, Jordi Drets Lloveres, Dolors López Benítez, Núria Martí Sánchez, McGregor, Ester Romero González, Sònia Alcaide Muñoz, Edelmira Badillo Jiménez, Nàdia Briand Papin, Pilar Arajol Sánchez, Mònica - Sànchez Molina

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Altas capacidades, Altes capacitats, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Ciudad de los niños, Ciutats dels infants, Competència digital i tractament de la informació, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias básicas, Competencias profesionales del profesorado, Competències bàsiques, Competències professionals del professorat, Conte, Contes i literatura infantil, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de la expresión visual y plástica, Didàctica de la geografia, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències de la terra, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, export, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Geometria, Gestió de recursos humans, Gestión de recursos humanos, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Investigació educativa, Investigación educativa, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Literatura infantil/juvenil, Orientació professional a la universitat, Orientación profesional en la universidad, Participació, Participación, Pla integral de centre, Plan integral de centro, Planificació d'activitats als museus, Planificació estratègica i operativa, Planificación de actividades en los museos, Planificación estratégica y operativa, Política educativa, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Roles del profesorado, Rols del professorat, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)