Personalització del contingut
Autores
Alicia Ayala Martínez, Marc Beltran Minoves, Aurora Canals Bover, Carolina Carrillo Martín, Nines Casado Sierra, Patricia Compañó Fernández, Beatriz Conde Gómez, Escola Institut Pintor Joan Miró, Egoitz Etxeandia Romero, Eva Gisbert Ismael, Nina Hidalgo Farran, Victòria Eugènia Ibáñez González, Gemma Junquera Bernal, Beatriz Llanes Rodríguez, Maialen Madariaga Ramos, Raül Manzano Tovar, Mercè Mas i Ferrer, Meritxell Monguillot Hernando, David Mozas Benítez, Paco Pascual Soler, Josep Maria Piulachs Núñez, Palmira Pons Prat, Neus Ribera Comellas, Rosa Elena Román Pajares, Neus Sanmartí Puig, Marisol Uría, Sònia Vico Blanco, Aranzazu Vilor Barros
Etapas
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat
Categorías
Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Autoavaluació de l'alumnat, Autoregulació de l'aprenentatge, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competències professionals del professorat, Convivència, Educació per a la convivència, Educació per a la sostenibilitat, Evidencias, Formació continua del professorat/formació permanent, Habilitats socials del professorat, Jocs d'educació física, Materials curriculars i recursos didàctics, Observar i explorar l'entorn immediat, Participació, Personalització dels aprenentatges, Pla integral de centre, Projectes de treball, Qualitat educativa, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Ús de les TIC (tecnologies), Acció comunitària
Colecciones
GRAO 6-12 (revista es), GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria, Revista Aula
Palabras clave