Personalització del contingut
Autors
Àngel Alsina i Pastells, Montserrat Antón i Rosera, Cristina Escalada León, Ermitas Fernández Fernández, Mercè Guilera Pagan, Rosalinda Incardona, Maria José Intxausti Gabilondo, Mª Luisa Jaussi Nieva, Editorial La Galera SAU, Francisca Lladonet Riera, Ainhoa Manzano, Montserrat Padern Blesa, M.ª del Prado Paz Barrero, Montserrat Plensa Hernández, Elisenda Queralt Monsó, Xavier Sala Cervós, Neus Sanmartí Puig, Rosa M. Tarín Martínez, Rosa Vidiella Badell
Etapes
Categories
Acció comunitària, Acción comunitaria, Aprendizaje y desarrollo motores, Aprenentatge i desenvolupament motors, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Competencias, Competències, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje, Evolució i maduració, Evolución y maduración, Família i educació, Familia y educación, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Roles del alumnado, Rols de l'alumnat
Paraules clau del producte
didáctica, educación infantil, educación para la ciudadanía, enseñanza, proyectos de trabajo