Detectar i prevenir actituds violentes a l'escola

C06 - Número: 110 (juliol 21)

ISBN / EAN : 1577-5623

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Construir la no-violència des del zero-tres

Amb freqüència ens alterem per l’excés d’impulsivitat d’alguns infants. La inhibició excessiva també ha d’ocupar la nostra atenció. El recorregut dels tres primers anys és clau per construir l’equilibri personal.

Personalització del contingut

Autors

Javier Abad Ruiz de Velasco, Araceli Angulo Vargas, Raquel Benedito Pérez, Alfonso Caño Reyero, Jaume Centelles Pastor, Cristina Corcoll López, Rosa Maria Forner Calpe, Leire Garatea Gerrikagoitia, Elisabet Gómez Trapero, Ares González Hueso, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Cristina Modolell Rodríguez, Foix Ortiz Martí, Maite Pujol Mongay, Jaume Trilla Bernet, Joan Turu Sánchez, Ines Unda Setien, Elisabet Vilar Valdé, Vicenç Arnaiz Sancho, Teresa Franquesa Codinach, Isabel Rubio Díaz, Cinta Vidal Altadill, Sara de la Fuente Torres, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Cecilia Martí Valverde, Marta Vilar Recasens, Jana Andrés Nadal, Júlia Muñoz Ametller, Elena Boadas, Maria Isabel Reyes Sánchez, Lina Salord Ripoll, Cecília Zamorano Tarrassa

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Conte, Contes i literatura infantil, Convivència, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Educació ètica, Educació medioambiental, Educació moral, Educació per a la convivència, Educació per a la sostenibilitat, Educación ética, Educación medioambiental, Educación moral, Educación para la convivencia, Educación para la sostenibilidad, Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje, Evidencias, Figuras relevantes, Figures rellevants, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Habilidades motrices, Habilitats motrius, Madres i padres separados, Mares i pares separats, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Matriculació, Matriculación, Observar i explorar l'entorn immediat, Observar y explorar entorno inmediato, Pla de convivència, Plan de convivencia, Política educativa, Resolució de conflictes, Resolución de conflictos, Roles del profesorado, Rols del professorat, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos

Paraules clau del producte