Personalització del contingut
Autors
Lola Abelló Planas, Jaume Centelles Pastor, Sílvia Gili i Olmeda, Pilar Abós Olivares, Silvia Susana Alderoqui, Carme Alemany Miralpeix, Rosa Aparicio Pallás, Elvira Borrell Closa, Josep Borrut Casellas, Roser Canals Cabau, Ramon Casals Cienfuegos, Daniel Díaz Gutiérrez, Joan Domènech Francesch, Equipo educativo CEIP Trabenco, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Daniel Gabarró Berbegal, Maribí Gorosmendi Lazkano, Erika Lozano Simón, Mª José Martín Francés, Eva Martínez Pardo, Francesca Muñoz López, M. Cristina Pujol Matas, Redac., Iván Ruiz García, Sara Serrate González, Sempere, McGregor
Categories
Alimentació, Alimentación, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Cartografia, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias básicas, Competencias profesionales del profesorado, Competències bàsiques, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicació oral de les llengües estrangeres, Comunicación oral de las lenguas extranjeras, Comunicación y lenguaje, Comunidad educativa, Contes i literatura infantil, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo curricular, Desenvolupament curricular, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la història, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica de les llengües estrangeres, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Ecologia, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educació per al consumidor, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación familiar, Educación informal, Educación para el consumidor, Educación para la convivencia, Educación social/Acción comunitaria, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Familia y educación, Finalidades de la educación, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Función social de la enseñanza, Funcionalidad, Funcionalitat, Gènere i educació, Género y educación, Habilidades sociales, Habilitats socials, Historia contemporánea, Història contemporània, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA), La Asociación de Madres y Padres de Alumnos (AMPA), Lectura, Materiales didácticos de los museos, Materials didàctic dels museus, Museos, Museus, Organització de l'espai, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organització i gestió de centres, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Organización del espacio, Organización y gestión de centros, Serveis i equips de suport, Servicios y equipos de apoyo, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías), Vacaciones, Vacances, Comunitat educativa, Educació familiar, Educació informal, Família i educació, Finalitats de l'educació, Funció social de l'ensenyament
Paraules clau del producte
cultura del esfuerzo, currículo, finalidades de la educación, gusto por aprender, metodologías activas de aprendizaje, profesionalidad docente, valores educativos