Personalització del contingut
Autors
Marisol Anguita López, Elisabeth Ballús Barnils, Gemma Barbany Grau, Pere Bernal Torres, Jaume Cela Ollé, Sami El-mimeh Garcia, Marga Esteban Balagué, Pepa Horno Goicoechea, Angélica Lucas Sátiro, Concha Menéndez Montañés, Francesc Xavier Moreno Oliver, Montserrat Padern Blesa, Enric Prats Gil, Enric Ramiro i Roca, Redacción, Silvia Sabates Rodrigo, Catalina Sbert Rosselló, Francesco Tonucci, Maria Torres Rodrigo, Stefan Vanistendanel
Etapes
Categories
Acogida y adopción, Acollida i adopció, Capacidades perceptivo-motrices, Capacitats perceptivo-motrius, Convivència, Creatividad, Creativitat, Descoberta d'un mateix i dels altres, Descoberta de l'entorn, Descubrimiento de uno mismo y de los demás, Descubrimiento del entorno, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació familiar, Educació per a la convivència, Educació per a la pau, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación familiar, Educación para la convivencia, Educación para la paz, Educación social/Acción comunitaria, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Familia i diversitat, Família i educació, Familia y diversidad, Familia y educación, Grupos orientación familiar, Grups orientació familiar, Inteligencia emocional, Intel·ligència emocional, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Relació i interacció, Relación e interacción
Paraules clau del producte
ciudadanía creativa, creatividad, creatividad social, crítica social contemporánea, el aula como microcosmos social, red de valores