Personalització del contingut
Autors
Liliana Aldai Vallejo, Roser Batlle Suñer, Rocío Blanco Gregory, M. Montalbà Bori Selles, Reyes Carretero Torres, Jaume Centelles Pastor, Teresa Coma, Jesús de la Fuente Arias, Carolina Fernández-Salinero, Anna Forés Miravalles, Marta Fuentes Agustí, Albert Gelpí i Lacasa, Carlos Gómez Bahillo, María Jesús Illescas Núñez, Francesc Imbernon Muñoz, Carmen Jaulín Plana, Federico Malpica Basurto, Teresa Ojanguren Villalabeitis, Elisenda Queralt Monsó, Celia Romea Castro, M. Pilar Sáinz Samitier, Oriol Sala, Neus Sanmartí Puig, Francisco Alberto Vallejo Peña, Montserrat Vilà Suñé, Francisco J. Peralta Sánchez, M.ª Dolores Sánchez Roda
Categories
Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació integradora, Calidad educativa, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias, Competències, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació afectiva emocional, Educació per al desenvolupament, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación para el desarrollo, Educación social/Acción comunitaria, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Espacio Europeo de Educación superior, Espai Europeu d'Educació superior, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Estudi de casos, Estudio de casos, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Evaluación integradora, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Habilidades comunicativas, Habilitats comunicatives, Inteligencia emocional, Inteligencias múltiples, Intel·ligència emocional, Intel·ligències múltiples, Literatura infantil/juvenil, Qualitat educativa, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús del cinema, USEE, Uso del cine
Paraules clau del producte
aprender a aprender, competencias básicas, desarrollo curricular, evaluación, metodología