ISBN / EAN : 9788478272495 - ISBN / EAN PDF: 9788478276172
Resum
En molt poques ocasions un nombre tan significatiu d’investigadors i professionals de l’educació de totes les tendències ha coincidit a establir un mateix diagnòstic davant els accelerats canvis que ens proposa el segle que iniciem: l’objectiu prioritari ha de ser ensenyar a l’alumnat a aprendre de manera autònoma a través de l’adquisició d’estratègies d’aprenentatge. El problema sorgeix quan, més enllà de convincents plantejaments teòrics, apareix la necessitat d’orientar al professorat, especialment d’ensenyament secundari, sobre com pot introduir l’ensenyament d’estratègies d’aprenentatge a les seves programacions. Aquesta obra realitza una aportació decidida (i inèdita) en aquest sentit, presentat i analitzant un conjunt representatiu de “unitats d’ensenyament estratègic” a les principals àrees del currículum. Les autors i els autors d’aquest llibre ofereixen un testimoniatge difícilment rebatible, a través d’algunes de les seves pròpies pràctiques a l’aula, que és possible ensenyar a pensar alhora que s’ensenyen els continguts de les seves matèries respectives.
Poques vegades tants professionals han coincidit a establir un objectiu prioritari: ensenyar a l'alumnat a aprendre de manera autònoma a través de l'adquisició d'estratègies d'aprenentatge.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Poques vegades tants professionals han coincidit a establir un objectiu prioritari: ensenyar a l'alumnat a aprendre de manera autònoma a través de l'adquisició d'estratègies d'aprenentatge.