Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Las competencias en la programación de aula. Vol. I

Infantil y primaria (3-12 años)

Graó Educación - Número: 262 ()

ISBN / EAN : 9788478277056 - ISBN / EAN PDF: 9788478278336

Resum

Com dur a la pràctica la programació per competències: què hem de tenir en compte, claus essencials, suggeriments i propostes per a l’aula. Las competencias en la programación de aula pretén demostrar que l’enfocament competencial no és un vent molest que ens obliga a «remoure papers» i a redefinir documents de centre. La mirada competencial constitueix una orientació estretament vinculada al principi d’aprenentatge significatiu, a les alternatives globalitzadores i a les tècniques per aprendre a aprendre. Atenta a les necessitats de centres i professors, aquesta publicació aporta elements de treball de gran interès per al professorat en exercici i per als qui es trobin en els períodes de formació inicial. També constitueix una eina àgil i eficaç per a opositors que han d’elaborar programacions i unitats didàctiques incorporant les competències bàsiques.

25,0023,75 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Com dur a la pràctica la programació per competències: tècniques, tasques i aspectes que s'han de tenir en compte per a dissenyar-la. Un llibre que aporta elements de gran interès per al professorat en exercici i per als qui es troben en període de formació inicial i oposicions.

Personalització del contingut