La terminologia lingüística en l'ensenyament secundari

Propostes pràctiques

Graó Educació - Número: 120 (setembre 00)

ISBN / EAN : 9788478272310 - ISBN / EAN PDF: 9788499802596

Resum

Els professors, com els alumnes, ens planyem sovint de les dificultats que comporta la coexistència en l’ensenyament secundari de teories gramaticals i terminologies diferents. Tan sols canviant de llibre de text, de professor o de llengua, l’alumnat es troba que termes com lexema, frase, complement preposicional o atribut poden referir-se a fenòmens lingüístics distints. La necessitat d’acostar posicions és àmpliament sentida, però només és possible amb la coordinació del món de la investigació i el de la docència. Aquest llibre, resultat d’un curs que va abordar aquesta problemàtica, aplega treballs d’especialistes en tres llengües (català, castellà i francès) i en diferents aspectes de la lingüística. El seu objectiu és contribuir a aclarir el panorama, revisar el material escolar del mercat i fer propostes practiques.

24,0022,81 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Sovint ens planyem de les dificultats que comporta la coexistència en l'ensenyament secundari de teories gramaticals i terminologies diferents.

Personalització del contingut