Utilitzem cookies per millorar la vostra experiència de navegació, publicar anuncis o contingut personalitzats i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a "Acceptar-ho tot", accepteu el nostre ús de cookies.
Personalitza les preferències de consentiment
Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.
Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc....
Sempre actiu
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No hi ha galetes per mostrar.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No hi ha galetes per mostrar.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No hi ha galetes per mostrar.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No hi ha galetes per mostrar.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Desenvolupament personal del professorat - Número: 15 (març 09)
ISBN / EAN : 9788478276981 - ISBN / EAN PDF: 9788478277841
Resum
Des del precís instant en què el professor es presenta a l’aula davant dels alumnes es desencadena una successió de relacions interpersonals que impliquen un contagi inevitable d’emocions. Aquestes relacions comporten uns intercanvis d’influències que convé conèixer i regular, ja que en cada moment de l’aula hi ha somriures, preocupacions, desencants o il·lusions, tant en el professor com en els alumnes. Competències socioemocionals com l’autocontrol, la resiliència, el control del nivell d’ansietat o l’equilibri emocional són avui dia eines indispensables tant per prevenir problemes propis com per optimar la capacitat d’influència sobre els alumnes i mantenir un bon nivell de satisfacció professional i personal. Quan recordem els que en el passat van ser els nostres millors professors i els motius pels quals els hi considerem, gairebé sempre els associem a qualitats socials i emocionals, com ara la proximitat, l’empatia o la disponibilitat emocional; mentre que, en canvi, els més mal considerats ho són per les seves mancances socials i emocionals.
Associem els millors professionals amb qualitats socials i emocionals com ara la proximitat, l'empatia o la disponibilitat social. Aquest llibre ens ajudarà en aquesta tasca, millorant els nivells d'autocontrol i la nostra capacitat per afrontar les adversitats.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Associem els millors professionals amb qualitats socials i emocionals com ara la proximitat, l'empatia o la disponibilitat social. Aquest llibre ens ajudarà en aquesta tasca, millorant els nivells d'autocontrol i la nostra capacitat per afrontar les adversitats.