Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Presentación
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Programación de la enseñanza en Educación física
Aquest capítol proporciona orientacions i aporta propostes per a la programació de l’ensenyament en educació física. Ofereix una reflexió a l’entorn de les característiques, funcions i estructura de la programació d’aula per a aquesta disciplina. Inclou activitats, exemples i recursos sobre el tema.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Estrategias didácticas en Educación física
La manera en què el professorat interacciona amb l’alumnat constitueix el fil conductor d’aquest capítol, que reflexiona sobre estratègies que afavoreixen l’autonomia de l’alumnat, estratègies didàctiques per aconseguir un coneixement més significatiu i estratègies que impliquen cognitivament l’alumnat, així com sobre l’ensenyament per models. Inclou activitats, exemples i recursos sobre el tema.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Comunicación y aprendizaje en Educación física
Aquest capítol analitza la comunicació en educació física i la seva relació amb l’aprenentatge. Aquí podrem reflexionar sobre l’estructura de la comunicació didàctica i la retroalimentació, així com sobre la seva relació amb la interacció entre el professorat i l’alumnat. Així mateix, s’ofereixen alguns exemples d’habilitats comunicatives que es poden aprendre. També inclou diferents activitats i recursos sobre el tema.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El clima en el aula de Educación física
El clima de l’aula centra l’interès d’aquest capítol. Per entendre la seva importància, es recorre a temes com la creació d’ambients positius d’aprenentatge, els estils de comunicació i la motivació. Des d’aquesta perspectiva també s’aborda l’ensenyament per models. A més, també inclou activitats, exemples i recursos sobre el tema.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Estrategias inclusivas en Educación física
Aquest capítol aborda el tema de les estratègies inclusives des d’una mirada pràctica, acompanyant-lo de supòsits d’intervenció. Així mateix, es tracten pràctiques per a la comprensió de la diversitat per seleccionar i adaptar tasques i per introduir l’esport adaptat, entre d’altres, de manera que se’n faciliti l’aplicació als instituts. Inclou activitats, exemples i recursos sobre la qüestió.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La gestión de la sesión de Educación física
Aquest capítol destaca, en forma de recomanacions, els aspectes més rellevants per aconseguir una efectivitat que ajudi a millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge en el context de l’educació física. Basant-nos en els principis fonamentals d’aprenentatge cognitiu, el capítol reflexiona i aporta elements pràctics per prendre decisions sobre l’organització i la seqüenciació dels aprenentatges en les sessions. Inclou activitats, exemples i recursos sobre el tema.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La evaluación en Educación física
En aquest capítol s’analitzen la finalitat, els moments, els criteris i els instruments d’avaluació, d’acord amb la consideració de l’avaluació com un procés continu que acompanya l’alumnat en els seus aprenentatges. Inclou activitats, exemples i recursos sobre el tema.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Utilización de las tecnologías de la información y la comunicación en la enseñanza de la Educación física
Aquest capítol se centra en les TIC i la manera en què l’educació física les incorpora a la disciplina, amb la idea que aquesta assignatura, com totes les àrees, hauria de potenciar coneixements per afrontar la complexitat i propiciar activitats per fer front a la societat de la informació i el coneixement. S’ofereixen recursos per dur a terme aquesta comesa, així com activitats i exemples sobre el tema.
Dissenyar una programació coherent amb el context, disposar d'un ampli ventall d'estratègies didàctiques, generar un clima de classe que convidi a l'aprenentatge, utilitzar adequadament els recursos materials i tecnològics i integrar l'avaluació dins el procés d'aprenentatge.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Dissenyar una programació coherent amb el context, disposar d'un ampli ventall d'estratègies didàctiques, generar un clima de classe que convidi a l'aprenentatge, utilitzar adequadament els recursos materials i tecnològics i integrar l'avaluació dins el procés d'aprenentatge.