L’acollida: debat obert.
Proyecto interdisciplinar para crear un libro de poesías ilustradas
Influencia del lenguaje afirmativo-negativo en el uso de conectores lógicos
y, ó, no, y, ó, no, y, ó, óy, ó, noy, ó, y, óó, óLa presencia de la negación en el razonamiento inferencial cuando se plantean ...
Què comporta desenvolupar la competència científica?
Els darrers anys, el concepte de ½competència+ ha començat a formar part del vocabulari de l'escola: ½competències bàsiques+, ½pro...
L’anglès com a llengua vehicular a la primària
En aquest article, s'hi explica de quina manera la nostra escola fa que els nens i les nenes vegin l'anglès com una llengua per comunica...
¿Deberes de verano?
Libros de texto, algoritmos y problemas verbales: ¿cuál es el resultado de mezclar estos ingred...
Las matemáticas, sin que sepamos muy bien por qué, han causado y siguen causando un rechazo constante en los alumnos; rechazo que gener...
El silenci a l’aula.
Els avisos, les demandes de silenci, el crit de to alt que emet un ensenyant cap als seus alumnes no exerceix sempre el mateix efecte. De...