Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
Ricardo Piglia i el lector detectiu
En el context actual, la formació del lector literari té un paper molt important en la construcció d’un diàleg inter...
Llegir i escriure
Trobades
I Congrés Internacional per a Joves Investigadors d’Estudis Literaris Feministes Granada i en línia, 13-15 de març de 2023 Aquest...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
Lectura augmentada
Lectura augmentada Exemple d’una situació d’aprenentatge amb sentit per als estudiants Maite Monar van Vliet IES Juan de Garay. Val&#...
Relat fantàstic i realitat
Aquest article presenta una seqüència didàctica en què es treballa el relat fantàstic a quart d'ESO. S'inscriu en una programació d...
Llegir per escriure textos argumentatius
Tot seguit, presentem una experiència d'estudi del text argumentatiu a l'educació superior. Els estudiants han de respondre dues consig...