Personalització del contingut
Autors
Gustavo Bombini, Rosalía Delgado Girón, Cristina Fernández Recasens, Martina Fittipaldi, Josep Genís Perucho, Carlos Lomas García, Claudia Londoño Vega, Alba Machado Carrasco, Mireia Manresa Potrony, Alícia Martí Climent, María José Martín López, Jeroni Méndez Cabrera, Felipe Servando Munita Jordán, Mónica Munizaga, Lydia Nacimiento Rodríguez, Marcial Terrádez Gurrea, Gabriel H. Travé González, Marta Vilà Garcia, Núria Vouillamoz Pajaro
Etapes
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General
Categories
Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups., Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge de l'escriptura, Atenció a la diversitat i NEE, Avaluació, Biblioteques públiques, Comprensió lectora, Comunicació i llenguatge, Comunitat educativa, Comunitats d'aprenentatge, Contes i literatura infantil, Contextos d'aprenentatge / entorn, Conversa i diàleg, Desenvolupament curricular, Didàctica de la literatura, Didàctica de la literatura catalana, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Escriptura, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Evidencias, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Gèneres literaris, Història de l'educació, Història de la literatura, Immersió lingüística, Lectura, Lectura de la imatge, Literatura catalana, Literatura española, Literatura infantil/juvenil, Literatura universal, Ludoteques, Materials curriculars i recursos didàctics, Metodologies de recerca, Orientació i tutoria. General, Pla lector, Poesia, Revisió de textos, Sociologia de l'educació, Tallers d'escriptura, Tertúlies literàries, Ús de l'aula virtual, Ús de l'ordinador, Ús dels videojocs
Col·leccions
Paraules clau del producte