Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Poliedres animats. Creativitat, matemàtiques i TIC
Mitjançant aquest projecte, l’alumnat aplica els seus coneixements matemàtics d’una manera manipulativa, creativa i cooperat...
Avaluació, la gran desconeguda
Avaluació, la gran desconeguda Aclarint conceptes Manuel Fernández Navas, Noelia Alcaraz Salarirche En aquest article abordem el concepte...
Dejemos de inventar la rueda
Ares González Hueso Padre, formador y maestro a partes desiguales aresgonzalez.es Si se sabe desde hace más de cien años qué neces...
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...
Reflexiones sobre el control de esfínteres en el 0-3
Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «El “hacerse pis en el cole” no puede ser un conflicto. No es de recibo que el c...
Natura, llibertat i confiança com a eines d’aprenentatge
L’Escola del Bosc de Rubió és un projecte d’educació a l’aire lliure en el qual s’aprofita l’entorn...