Llegim en parella
L’article descriu les bases conceptuals del programa Llegim en parella i presenta breument les dades obtingudes sobre els resultats en co...
Notícies d’interès
En líni@: La religió a debat
A continuació, us presentem els comentaris que ens vau fer arribar després d’haver llegit l’article compartit al fòru...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Poliedres animats. Creativitat, matemàtiques i TIC
Mitjançant aquest projecte, l’alumnat aplica els seus coneixements matemàtics d’una manera manipulativa, creativa i cooperat...
Avaluació, la gran desconeguda
Avaluació, la gran desconeguda Aclarint conceptes Manuel Fernández Navas, Noelia Alcaraz Salarirche En aquest article abordem el concepte...