Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
Material per a l’alumnat: Els tresors de l’Aina
La nostra proposta sorgeix de la necessitat de crear entorns d’aprenentatge respectuosos amb l’infant tot vinculant la cognició i l...
Inclunovació. Innovar per incloure
«L’agenda Educació 2030 parteix del fet que l’educació impulsa el desenvolupament transformant vides» (Organitza...
Geolocaliza puntos de interés de tu ciudad
+educació: més oportunitats, persones compromeses i competents
+educació neix l’any 2012 de la voluntat d’explorar i sumar les possibilitats de participació i col·laboració ...
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...