La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
El racó de pensar?
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
Mètodes per a l’ensenyament i l’aprenentatge de les competències per a la vida
Al llarg del darrer segle, els col·lectius d’ensenyants amb més inquietuds innovadores han anat elaborant un seguit de mèto...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
Els infants de les nostres aules
¿Cómo se aprende a ser docente?
Us animeu a presentar un projecte de direcció?
Aquesta va ser la pregunta que va plantejar la inspectora a l’equip directiu de la nostra escola l’any 2008. Van ser molts els dubtes amb...