Què ens diu la recerca científica: Aprenentatge en entorns virtuals
Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual d’aprenentatge a l’a...
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
El treball en xarxa constitueix una eina molt efectiva per generar coneixement, optimitzar recursos i millorar la qualitat de la interven...
El Club dels Valents al segon cicle d´infantil
El Club dels Valents al segon cicle d’infantil Elisabet Gómez Trapero Prevenir la violència des de l’educació infantil ...
Matefactoría
És en els contextos educatius més complexos on cal unificar esforços i fer treballar la creativitat per donar una resposta &iacut...
Famílies lectores, un projecte per #leerjuntos
Els primers anys d’una «persona lectora» són determinants. L’aliança entre escola i família és imp...
Autoregulació a primer de primària
Autoregulació a primer de primària Maite de Miguel Sagardia En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulaci&...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Entorns del segle XXI