Dibuixar la poesia i comprendre-la
Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es...
Adoptem un monument: l’església de la Trobada
«Quan vam començar a investigar sobre l’Aplec de la Trobada, era molt divertit, però, a la vegada, feia pena, perquè ...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Recursos per a la pràctica: Experimentar amb materials.
Les criatures dæeducació infantil tenen una tendència natural a manipular, a explorar, tot observant læentorn i els canvis que sæhi ...