Interpretació
En context: Lectura, prejudicis i cinema
Expliquem dues activitats de reflexió sobre els prejudicis latents en les expectatives de lectura de Sindbad el Mariner i sobre les disto...
L’institut Quatre Cantons
L’institut Quatre Cantons és un centre jove, tot just ha fet cinc anys en acabar el curs 2015-2016. En el seu desplegament curricular inc...
Contes amb història
L’experiència que presentem es desenvolupa en una escola pública de la Regió de Múrcia. L’alumnat de cicle sup...
El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
Pedagogia “creativa” des de la condició humana.
El present article fa una reflexió sobre una pedagogia que té com a punt de partida la condició humana amb els límits i les possibili...