Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Valorar i avaluar

Revista Articles - Número: 85 (abril 20)

ISBN / EAN : 1133-9845

24,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Pilar García Vidal, M. Ysabel Gracida Juárez, Miguel Ángel Jordán Enamorado, Mariona Masgrau Juanola, Berta Ocaña Martínez, Víctor Pastor Banyuls, M. del Mar Pérez Gómez, Laura Puigdomènech Farell, Teresa Ribas Seix, Jesús Sanz Mancera, María Fabiola Téllez Téllez, Eduardo Vidal-Abarca Gámez, Júlia Llompart Esbert, Sergio Mata Pardo, Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà Santasusana, Domingo Chica Pardo, Emilee Moore

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Alfabetització en contextos plurilingües, Alfabetización en contextos plurilingües, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Avaluació de competències de l'alumnat, Avaluació formativa o reguladora, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Diversidad discursiva, Diversitat discursiva, Educació informal, Educación informal, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Evaluación de competencias del alumnado, Evaluación formativa o reguladora, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Llengua i construcció del coneixement, Narrativa, Pedagogia sistèmica, Poesia, Rúbricas, Rúbriques, Talleres de escritura, Tallers d'escriptura, Teatre, Teatro, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Textos narratius, Textos narrativos, Ús de les TIC (tecnologies), Ús de les xarxes socials, Uso de las redes sociales, Uso de las TIC (tecnologías)

Col·leccions

Revista Articles