Projecte Escolta’m: Tutoria i benestar emocional

Revista Guix - Número: 501 (juliol 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Les dreceres no sempre són el millor camí per coronar el cim: Nivells de coneixement i d'aprenentatge matemàtic

Fer camí per arribar al cim es pot plantejar de forma obsessionada per assolir l’objectiu en un temps determinat i per superar reptes tot seguint pels corriols i les dreceres pels quals ens porta el guia sense parar atenció en tot allò que ens envolta a cada pas. Es pot fer, també, amb parsimònia, sense presses, lentament, gaudint de cada element de l’entorn per on passem. En el primer cas, probablement no serem capaços de refer el camí de nou i tots sols. En el segon, la multitud de referents que hem copsat al llarg del camí, probablement, sí que ens pot permetre seguir l’itinerari de nou.

Personalització del contingut

Autors

Alex Aguilera Cortés, Josep Callís Franco, Mònica Carrasco Serracanta, Equip Cuidem-nos, Rosa Giralt Donato, Anna Jolonch Anglada, Garbiñe Larralde Urkijo, Antonio Lovato Sagrado, Ana Merino Aguilar, Paloma Otero Aixut, Clara Plaza Casals, María Del Mar Romera Morón, Nuria Sarrià Zahonero, Isabel Solé Gallart, Joan Turu Sánchez, Ïo Valls Ratés, Assumpció Vila Badia, Eva Avilés Solís, Míriam Comet-Donoso, Glòria Farré Vidal, Teresa Franquesa Codinach, Dolors Masats Viladoms, Núria Mayoral Ambròs, Mireia Pérez Peitx, Natàlia Torrent Queralt, Mercè Viñas Soler, Maria Alba Ambròs Pallarès, Judit Ferrusola-Bial, Grup Impulsor STEAM Projecte Científic, Àngels Morera Tordrà, Artur Noguerol i Rodrigo, Maria del Mar Noguerol Ramírez, Marta Vilar Recasens, Montse Villòria Mombiela, Pilar Trenado Díaz

Categories

Acció tutorial, Alfabetització científica, Alfabetització en contextos plurilingües, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Avaluació de competències de l'alumnat, Biblioteca/mediateca, Ciència, tecnologia i societat, Competència social i ciutadana, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comunitats d'aprenentatge, Contaminació, Conte, Convivència, Corresponsabilitat, Creativitat, Desenvolupament emocional, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Diversitat social/cultural, Drets humans, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al desenvolupament, Estètica, Estratègies d'educació musical, Evidencias, Família i educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Funcionalitat, Gestió del canvi, Immersió lingüística, Indicadors d'innovació, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Interdisciplinarietat, Jocs de llengua, Lideratge en centres, Literatura infantil/juvenil, Llengua i construcció del coneixement, Mètodes globalitzats, Organització familiar, Orientació i tutoria. General, Pla lector, Projectes estratègics, Psicologia de l'educació, Qualitat educativa, Raonament matemàtic, Salut laboral, Selecció de continguts, Situacions d`aprenentatge, STEM - STEAM, Treball en equip del professorat, Vincles relacionals/Aferrament

Paraules clau del producte