El desenvolupament del pensament crític
Revista Aula de Secundaria (ct) - Número: 2 (maig 19)
ISBN / EAN : 2604-6857
Contingut NO DISPONIBLE
Personalització del contingut
Autors
Glòria Arbonès Villaverde, Borja Aso Morán, Ramon Breu Pañella, Alberto del Mazo Fuente, Equip Cuidem-nos, Francisco Esquinas Romera, Rosa Maria Forner Calpe, Jaume Funes Artiaga, Grup IREF, José Fernando Juan Santos, Garbiñe Larralde Urkijo, Javier López Torrellas, Marta Nieto Caro, Rosa Blanco, Ana Fernández-Rufete Navarro, Àngels Martínez Bonafé, Julio Rogero Anaya, Rosa Sellarès Viola, Victòria Carrió, María Fernández- Rufete Navarro, Francisco Sanz Díaz, Albert Sanz Iglesias, Jose Manuel Paulino Souto González, Xavier Domènech, Equip Seguim de la Fundació PRESME, Jordi Domènech Casal, Isabel Llorente Gutiérrez, Isaac Muro Guiu
Etapes
Batxillerat, Cicles formatius, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General
Categories
ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Acció comunitària, Acció tutorial, Acción comunitaria, Acción tutorial, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Autonomía e iniciativa personal, Competència digital i tractament de la informació, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Comprensió oral de les llengües estrangeres, Comprensión oral de las lenguas extranjeras, Comunicació oral de les llengües estrangeres, Comunicación oral de las lenguas extranjeras, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Dansa, Danza, Derechos humanos, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de la expresión visual y plástica, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les llengües estrangeres, Drets humans, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació moral, Educació per a la pau, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación moral, Educación para la paz, Escola pública, Escuela pública, Família i educació, Familia y educación, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Historia contemporánea, Història contemporània, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Intervenció social, Intervención social, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lectura, Lectura de la imagen, Lectura de la imatge, Memòria històrica, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Motivació, Motivación, Multidisciplinariedad, Multidisciplinarietat, Organització i gestió de centres, Organización y gestión de centros, Orientació acadèmica i professional, Orientación académica y profesional, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Resiliència, Roles del alumnado, Roles del profesorado, Rols de l'alumnat, Rols del professorat, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús del cinema, Uso del cine
Col·leccions
GRAÓ 12-18: El teu espai de referència en Educació Secundària, Revista Aula de Secundaria (ct)
Paraules clau del producte
acción transformadora, competencia social y ciudadana, educación para la ciudadanía, ética, pensamiento crítico