Oralitat i escriptura

C12 - Número: 474 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Competència digital en una aula DUA

La tecnologia mai pot ser un contingut a les aules. La tecnologia és un instrument més que, acompanyada d'una metodologia activa, és la parella perfecta per a una inclusió real i efectiva. Us presentem la dinàmica d'un dia normal en una aula on s'apliquen metodologies actives acompanyades per tecnologia, emocions, respecte a les intel·ligències múltiples, treball cooperatiu i una mica de màgia.

Personalització del contingut

Autors

María Antonia Barceló Martínez, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Nieves García Morán, Beatriu Guardiola Deltell, Maria Josep Martínez Garrote, Maite Mas Parera, Birginia Pozo González, Mònica Ricart Llach, Juan Sánchez-Enciso Valero, Lluïsa Terrades López, Josefa Torres Albañil, Joan Turu Sánchez, Montserrat Vilà Santasusana, Isabel Vilafranca Manguán, Ane Arribillaga Sagastibeltza, Sara Colorado Ramírez, Juan Expósito Bautista, Teresa Franquesa Codinach, Pilar Nuñez Delgado, Alícia Santolària Orrios, Florinda María Alonso Peralo, Josep Maria Castellà Lidon, Rafael Madueño Canales, Joana Medina Mayol, José Luis Muñoz Moreno, Susana Sánchez Rodríguez, Mari Jose Velasco García, Marta Vilar Recasens, Rosa Maria Pallarès Mercader, Begoña Sabuqui Labiano, Lluís Sala Garcia

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Ambientes, Ambients, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Asesoría a centros, Assessorament a centres, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Ciudades y pueblos educadores, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Corresponsabilidad, Creatividad, Creativitat, Dramatització, Dramatización, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Educadores externos, Educadors externs, Empatia, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escriptura, Escritura, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estrategias de la educación física, Estratègies d'escriptura, Estratègies de l'educació física, Expresión escrita/composición/redacción, Expresión y compresión oral, Expressió escrita/composició/redacció, Expressió i comprenssió oral, Figuras relevantes, Finalidades de la educación, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Función social de la enseñanza, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Infancia y calidad de vida, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lectura, Legislació educativa, Legislación educativa, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Motivació, Motivación, Oceanografia, Ortografia, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Planes educativos de entorno, Plans educatius d'entorn (PEE), Programas municipales, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Redes de atención a la infancia, Rutinas educativas, Rutines educatives, STEM - STEAM, Tècnica i tàctica dels esports, Técnica y táctica de los deportes, Textos argumentativos, Ús de les TIC (tecnologies), Ús dels videojocs, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los videojuegos, Ciutats i pobles educadors, Corresponsabilitat, export, Figures rellevants, Finalitats de l'educació, Funció social de l'ensenyament, Infància i qualitat de vida, Programes municipals, Xarxes d'atenció a la infància