Personalització del contingut
Autors
Jordi Albert Gargallo, Pep Alsina Masmitjà, Paloma Aranda Morales, Eugènia Arús Leita, Elena Carrera Pérez, María Castillo Cid Alcón, Marta Fiol Díaz, Mar Galera Núñez, Joel Gonnet Artus, Silvana Jaramillo Ruiz, José Luis Miralles Bono, Salvador Oriola Requena, José Manuel Pérez Torres, Ana Pitarch Badal, Maria Antònia Pujol Subirà, Pedro Antonio Rodríguez Cortés, María Begoña Zarza Alzugaray, David Bueno i Torrens, José Maria Huertas Martínez, María Olga Piñeros Lara, Eva María Tudela Calvo, Eulàlia Casso Samsó, Javier Centeno Martín, Anna Forés Miravalles, José A Rodríguez-Quiles y García
Etapes
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Ensenyaments artístics, Formació de persones adultes, Formació del professorat, Universitat
Categories
Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Armonía, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Audició, Audición, Avaluació formativa o reguladora, Cant, Canto, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Creatividad y música, Creativitat i música, Cualidades del sonido, Dansa, Danza, Didàctica de la música, Diversidad social/cultural, Diversitat social/cultural, Educació afectiva emocional, Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educación afectiva emocional, Educación en el tiempo libre / educación no formal, Escola inclusiva, Escoles de música (conservatoris), Escuela inclusiva, Escuelas de música (conservatorios), Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Evaluación formativa o reguladora, Evidencias, Expresión corporal, Expresión musical, Expressió corporal, Expressió musical, Folclore musical, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Harmonia, Història de la música, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Interpretació instrumental, Interpretació musical, Interpretación instrumental, Interpretación musical, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lleure familiar, Material manipulatiu, Material manipulativo, Música i societat, Música y sociedad, Ocio familiar, Qualitats del so, Ritme, Ritmo, Rúbricas, Rúbriques, Sordera, Sordesa, Ús de dispositius mòbils, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del video / DVD, Uso de dispositivos móviles, Uso de las TIC (tecnologías), Uso del vídeo / DVD
Col·leccions
Paraules clau del producte