Multinivell a l´escola rural

C12 - Número: 402 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La fàbrica de les emocions

Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar competències emocionals en el nostre alumnat? El present article pretén oferir un altre enfocament a la celebració de les festes a les escoles, mostrant una experiència didàctica al voltant de les celebracions nadalenques que «toqui» emocionalment el nostre alumnat mitjançant el treball de l’autoestima, que impliqui les seves famílies i els seus iguals.

Personalització del contingut

Autors

Xisca Alles Camps, Rosa Aparicio Pallás, Gerard Calderó, M. Eugènia Carbajo Gallego, Jaume Centelles Pastor, Pierre Champollion, Mercè Cuadras Pagés, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Conxa Gómez González, Carlos González Arévalo, Lorena Holm Aranda, Eva Martínez Pardo, Pitu Martínez, McGregor, Neus Milà Vidal, Vicenç Oset Lluís, Miquel Payaró Pagès, Quim Pons i Estrada, Redac., Mònica Ricart Llach, Catherine Rothenburger, Limber Elbio Santos Casaña, Moisés Selfa Sastre, Sempere, Anna Trabal Piqueras, Alejandra Viola, Pilar Abós Olivares, Joana Dos Anjos Silva, Raquel-Amaya Martínez González, Roser Boix Tomas, Azucena Pérez Rodríguez, Ana Isa Salgado Figueira, Carlos Becedóniz Vázquez, Antonio Bustos Jiménez, António Manuel Duarte

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Agrupació de l'alumnat al centre, Agrupación del alumnado en el centro, Alimentació en família, Alimentación en familia, Ambientes, Ambients, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Asamblea, Assemblea, Atenció a la diversitat, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Cocina, Cocina en la escuela, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencias, Competències, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Creatividad, Creativitat, Cuina, Cuina a l'escola, Deberes escolares, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Deures escolars, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación social/Acción comunitaria, Entorn, Entorno, Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola rural/ZER, Escuela rural/ZER, Estratègies d'EA/Estratègies internes, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Família, Família i educació, Familia y educación, Festes escolars, Fiestas escolares, Funcionalidad, Funcionalitat, Intenvención con familias, Intervenció amb famílies, Investigació del medi, Investigación del medio, Joc creatiu, Juego creativo, Lengua, escuela y sociedad, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Llengua, escola i societat, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, Poesia, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Programas municipales, Programes municipals, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Vacaciones, Vacances