Personalització del contingut
Autors
Liliana Aldai Vallejo, Joana Alegret Hernández, Montserrat Antón i Rosera, Mº Jose Arenas Conejo, Lluís Badia Parra, Purificació Biniés Lanceta, Josep Borrell Figuera, Emma Bosch Andreu, Sílvia Burset Burillo, Sebastià Capella Priu, Jaume Centelles Pastor, Jordi Cots Moner, Juan Díaz-Faes Díaz, Jordi Domènech Casal, José García Guerrero, Cristina García Morte, Flora García Ruiz, Praxedes Gea Sanchez, Remedios González Moya, Núria Gres Llort, Marta Guillaumes, Joan Manel Ibars Buira, Julián Lobo Amador, Maria Masip Utset, Jordi Nomen Recio, Amalia Ortega Rodas, Imma Palahí Pibernat, José Ignacio Pikabea Torrano, Redacción, Mireia Riera i Sant, M. Paz Ríos Gabás, Nicolau Roig Juárez, Celia Romea Castro, Begonya Samit Cid, Neus Sanmartí Puig, Margarida Teixidor Corominas, Charo Tomás López, Emilio Tresgallo Saiz, Laura Varela Crespo, Ignasi Vila Mendiburu
Etapes
Batxillerat, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació de persones adultes, Formació del professorat, General
Categories
Acoso moral (Bullying), Aprendizaje de la lectura, Aprenentarge de la lectura, Assetjament moral (Bullying), Autoavaluació de l'alumnat, Autoevaluación del alumnado, Autonomía e iniciativa personal, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació de la formació permanent, Biblioteca/mediateca, Bibliotecas públicas, Biblioteques públiques, Calidad educativa, Cocina en la escuela, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias, Competencias básicas, Competències bàsiques, Comunicació i expressió, Comunicación y expresión, Comunidad educativa, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Creatividad, Creativitat, Cuina a l'escola, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Didàctica de la història, Didàctica de la música, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació afectiva emocional, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación social/Acción comunitaria, Empatia, Escola d'adults, Escriptura, Escritura, Escuela de adultos, Espacios familiares, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación de la formación permanente, Expresión musical, Expressió musical, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Història medieval, Indicadores de maltrato, Indicadors de maltractament, Infancia y calidad de vida, Lectura, Literatura infantil/juvenil, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Organització i gestió de centres, Organización y gestión de centros, Organización y participación de las familias, Política educativa, Portafolios, Portafolis, Programas municipales, Projectes de desenvolupament, Proyectos de desarrollo, Qualitat educativa, Resiliència, Resolució de conflictes / mediació, Resolució de problemes matemàtics, Resolució de problemes tecnològics, Resolución de conflictos / mediación, Resolución de problemas matemáticos, Resolución de problemas tecnológicos, Salud laboral, Salut laboral, Talleres, Tallers, Teatre, Teatro, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús d'Internet, Ús de l'ordinador, Ús de la fotografia, Ús de la ràdio, Uso de Internet, Uso de la fotografía, Uso de la radio, Uso del ordenador, Volum, Volumen, Competències, Comunitat educativa, Espais familiars, Infància i qualitat de vida, Organització i participació de les famílies, Programes municipals
Paraules clau del producte
apoderamiento, capacitación, consolidación del cambio, evaluación de la formación, formación continua del profesorado, liderazgo, transferencia de la formación