Moviments de renovació pedagògica emergents

C12 - Número: 494 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb pitjor qualitat de l'aire tenen alumnes amb un rendiment acadèmic pitjor»

Quan Ferran Campillo estudiava per ser pediatre va constatar, com d’altres companys, que l’asma i les bronquitis ocupaven bona part de les consultes. I també va veure que no es parava gaire atenció a la influència de l’entorn en moltes d’aquestes malalties. Però, un cop acabada la carrera, fent el MIR, va descobrir una subespecialitat pràcticament desconeguda: la pediatria mediambiental, que vetlla per la salut de l’infant tenint-ne en compte l’entorn.

Personalització del contingut

Autors

Jordi Brasó Rius, Sílvia Burset Burillo, Jaume Centelles Pastor, Conspiración Educativa, José Antonio Cuenca Cortiñas, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Equip Cuidem-nos, Anna Faz Florensa, José Blas García Pérez, Cristina Jaumandreu, Helena Lizandra Burset, Rosa Miralles Pascual, Natàlia Nadal Pedrero, Jordi Parés Parral, Raquel Sanchis Lirón, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Júlia Bardera Reig, Teresa Franquesa Codinach, Martín García Hernán, Rosa Gibert Moliner, Macarena Márquez Fernández, Montserrat Montanyà Mas, Antonio José Morales Hernández, Equipo docente de Educación Infantil del CEIP Camp, Manuela González Herrera, Pilar Manzano Romero, Lluís Noguer Ferrer, Sandra Sainz Rubiales, Luis Torrego Egido, Marta Vilar Recasens, Pilar Yglesias Vicens, Guillem Fargas, M. Rut Jiménez Liso, Montserrat López Solé, Jenifer Martin García, Lídia Pons Rovira

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Acogida y adaptación, Acolliment i adaptació, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge i servei, Atenció a la diversitat, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació interna, Comunicación interna, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Creatividad y música, Creativitat i música, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Educació afectiva emocional, Educació per a la sostenibilitat, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación para la sostenibilidad, Educación social/Acción comunitaria, Escola pública, Escuela pública, export, Figuras relevantes, Figures rellevants, Filosofia de l'educació, Filosofía de la educación, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Grupos orientación familiar, Grups orientació familiar, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Inteligencia emocional, Intel·ligència emocional, Joc i experimentació, Juego y experimentación, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Motivació, Motivación, Música i societat, Música y sociedad, Programas de educación medioambiental, Programas de promoción y prevención de la salud, Programes d'educació medioambiental, Programes de promoció i prevenció de la salut, Redes de atención a la infancia, STEM - STEAM, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Xarxes d'atenció a la infància