Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Avui i demà.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Recursos per a la pràctica: Planificació del llenguatge escrit.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Pistes per a l'avaluació: El procés d'aprenentatge del llenguatge.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Lectura dialògica a la primera infància.
La lectura dialògica implica l'augment de les interaccions en activitats lectores, més enllà dels espais on s'ha contemplat tradicionalment i amb la implicació dels familiars i la comunitat. L'objectiu és fomentar l'aprenentatge de la lectura per a tots els nens i nenes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Correspondència interescolar.
Els nens i nenes d'educació infantil de les escoles de Lousame i Ames d'A Coruña s'expliquen les seves experiències, els seus problemes, les seves alegries a través de la correspondència interescolar. Una feina amb la qual milloren els seus coneixements sobre les propietats del sistema d'escriptura i de la carta com a tipus de text.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Amb les famílies: Del plaer de llegir i escriure.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Per arrodonir: Llegir i escriure: primers passos.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Un iglú a classe.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
De petos, cinturons, cordons...
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La identitat, un camí per construir.
En aquest petit article s'aclareixen alguns conceptes fonamentals que permeten distingir entre la realitat biològica i social en el fet de ser nen o nena. S'hi descriuen també els canvis evolutius més importants durant els primers anys de vida i s'hi suggereixen alguns criteris bàsics per dur a terme una educació no sexista.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Diversitat i menjadors escolars.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
L'adquisició de la indentitat i el rol sexual.
En aquest article es destaca la necessitat de no perdre de vista que, abans que res, l'escola infantil ha de perseguir el desenvolupament i la construcció de la identitat de cada criatura.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Petits però ciutadans.
Què és una ciutat? Amb aquesta pregunta, resposta mil cops perdiferents veus de poetes, arquitectes, filòsofs,políticsà, vam iniciar a Granollers, l'any 1995, el projecte ½Petits però ciutadans+, fruit d'una inquietud que volia respondre de forma particular i coherent aquest interrogant. Una inquietud compartida per un bon grup de persones, de formació heterogènia (arquitectes, mestres, comerciants, enginyersà), lligades a una entitat cultural granollerina amb una llarga trajectòria a la nostra ciutat: l'Associació Cultural de Granollers, que té com a patrimoni la dedicació a l'infant a través de la seva oferta cultural. Volíem trobar la resposta per redefinir el nostre entorn agombolant les necessitats dels infants, dels ciutadans més petits, d'aquells que, petits i tot, són ja ciutadans de ple dret.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Un moment per a compartir i desitjar-nos bon dia.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Esmorzar a casa i a l'escola.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Què i quan s'ha d'esmorzar?
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
L'esmorzar, una activitat més a l'escola infantil.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Un servei per als més desfavorits.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
D'esmorzar: a casa, a l'escola
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Llibres: Saber dir no.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Carta a companys i companyes: Les escoles bressol de Barcelona en peu de guerra.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Alex & Sara.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
L'alfabetització en educació infantil.
Quan s'ha de començar a ensenyar a llegir i a escriure va constituir, durant dècades, una de les qüestions més importants de l'alfabetització en educació infantil. Aquesta qüestió estava influïda per dues idees que estaven relacionades: es necessitava una preparació prèvia per aprendre i hi havia una diferència neta entre la conducta del prelector i la del lector. La nostra visió va començar a canviar a partir de considerar l'alfabetització com un procés continu en desenvolupament i l'escola, un dels contextos que possibiliten aquest desenvolupament.