L'educació basada en evidències científiques a secundària

GRAÓ 12-18: El teu espai de referència en Educació Secundària - Número: 6 (febrer 23)

ISBN / EAN : 2604-6857

17,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Òscar Altide Crespo, Mari Carmen Bonilla Bonilla, Oriol Bosch Esquinas, Ramon Breu Pañella, Alba Castelltort Valls, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Jaume Funes Artiaga, Pilar García Vidal, Grup IREF, José Fernando Juan Santos, Garbiñe Larralde Urkijo, Ariadna López Margall, Catalina Moner Mora, Rafael Olmos Vila, Francisco Pascual Fernández, Fàtima Prat Tordera, Joan Marc Ramos Sabaté, Antonio Solano Cazorla, Teresa Franquesa Codinach, Víctor López Simó, Luisa Herreras Blanco, Marta Vilar Recasens, Carme Grimalt Álvaro, M. Isabel Hernández Rodriguez

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Avaluació de centres, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didàctica de la física, Didàctica de la música, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didáctica de las competencias, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica de les competències, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la pau, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la paz, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Evaluación de centros, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Guerra Civil española, Guerra Civil espanyola, Inteligencia emocional, Investigació educativa, Investigación educativa, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Memòria històrica, Motivació, Motivación, Organització i gestió de centres, Organización y gestión de centros, Orientació acadèmica i professional, Orientación académica y profesional, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Psicología de la educación, Roles del alumnado, Roles del profesorado, Rols de l'alumnat, Rols del professorat, Sistemas de indicadores, Sistemes d'indicadors, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Trabajo en equipo del profesorado, Transversalidad, Transversalitat, Treball en equip del professorat, Ús d'Internet, Ús de dispositius mòbils, Ús del cinema, Uso de dispositivos móviles, Uso de Internet, Uso del cine, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Finalitats de l'educació, Intel·ligència emocional, Psicologia de l'educació