Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

La simulació com a metodologia per a la formació de futurs docents d’ESO i batxillerat

GRAÓ 12-18: El teu espai de referència en Educació Secundària

ISBN / EAN : 2938-7868

Resum

L’article descriu la incorporació de la simulació com a metodologia en la formació de futurs docents de secundària a la Universitat de Barcelona. Aquesta estratègia permet als estudiants afrontar situacions educatives complexes, vinculant teoria i pràctica de manera efectiva. Al llarg de tres anys es van implementar casos simulats en què els estudiants van prendre decisions rellevants en un entorn segur, fomentant la reflexió i el desenvolupament de competències. Els resultats van ser positius, ja que mostraven una millora en la percepció d’aprenentatge i habilitats docents. La metodologia ha estat valorada tant per estudiants com per docents.

Personalització del contingut