Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

La LOMLOE: Una oportunidad para mejorar la sociedad del siglo XXI

Revista Dosier - Número: 8 (febrero 23)

ISBN / EAN : 2462-5930

7,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autores

David Atzet Rovira, Laia Bou Torrent, Juan de Vicente Abad, Coral Elizondo Carmona, María Salud Fernández Campello, Garbiñe Larralde Urkijo, Jesús Manso Ayuso, Raül Manzano Tovar, Manuel Montanero Fernández, Movimiento 4.7, Pilar Pérez Esteve, María de los Milagros Rubio Pulido, Miguel Soler Gracia, Rocío Yuste Tosina, Ane Arribillaga Sagastibeltza, Sílvia Blanch Gelabert, María Castillo Lajas, Cèsar Coll i Salvador, Susana Gallardo Martínez, Mónica Quintela Fonte, Javier Robles Mateos, Mariana Solari Maccabelli, Raquel Borrero López, David Castrillo Álvarez, Elena Martín Ortega, Noemí Milà Carbonell, Lidia Olivera Domingo, Carme Oriol, Rosenda Terrassa Solé, María de los Ángeles Torres Cantero, Elena Ferrer San Pablo, Vicky Ruiz Suárez

Categorías

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Ambientes, Ambients, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias, Convivència, Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC), Currículum de centro (proyecto curricular de centro/despliegue curricular PCC), Desarrollo curricular, Desenvolupament curricular, Educació per a la convivència, Educació per al desenvolupament, Educación para el desarrollo, Educación para la convivencia, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Legislació educativa, Legislación educativa, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, LOMLOE (2022), Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Programació per competències i capacitats, Programación por competencias y capacidades, Projecte curricular de centre, Proyecto curricular de centro, Serveis i equips de suport, Servicios y equipos de apoyo, Situaciones de aprendizaje, Situacions d`aprenentatge, Trabajo en equipo del profesorado, Transversalidad, Transversalitat, Treball en equip del professorat, Competències

Colecciones

Revista Dosier

Palabras clave